16.10.11

Jem kolorowo


Data dodania: 2011-10-14 15:45

Mam 10 min na zrobienie wpisu i zaraz lecę na trening, więc będę się streszczać.
Ostatnio rozmawialiśmy na temat edukacji młodych. Chciałam napisać jak jest
z tym w szkole mojej córki. W gimnazjum jest sklepik i oczywiście można w nim kupić
także śmieciowe jedzenie. Jak spytałam się czy sprzedają jabłka to córce oczy zrobiły się
jak talerzyki :D
W podstawówce natomiast, 3 lata temu był program pt. Jem kolorowo sponsorowany
przez Knorra. Chciałam dzisiaj się dowiedzieć czegoś więcej o tych zajęciach, ale...
córka ich nie pamięta i nie pamiętała nawet, że przyniosła do domu śliczne książeczki,
których fragmenty zeskanowałam. Jedna jest atlasem warzyw i owoców, natomiast
w drugiej są przepisy na dania warzywne.
Fajna sprawa, szkoda tylko, że programu już nie ma o czym można się przekonać wchodząc
na stronę www.jemkolorowo.pl
======================
Jedzonko:
Śniadanie:
Śledź wędzony, 3 kromki pieczywa chrupkiego
Przekąska: 2 kromki pieczywa chrupkiego
Obiad:
Łosoś, ziemniak, kalafior, brukselka
Przekąska potreningowa:
2 krążki ryżowe
Przekąska:
Banan
Kolacja:
2 kromki razowca + szklanka kefiru
====================================
Pomiędzy obiadem, a małą fuchą na drugim końcu miasta, poszłam sobie
na skrócony nieco trening, który wyglądał następująco:
45 min orbitreka (tętno od 136-155)
2 obwody (obciążenie 5-6, 12 powtórzeń)
10 min na rowerku



















Komentarze:

Kornelia Konowoł
Zdjęcia rzeczywiście bardzo kolorowe,szkoda tylko ze nie mam kucharki która stałaby przy garach i przygotowywała by mi te śliczności :):):)samej mi się nie chce a moje dzieci są przede wszystkim mięsożerne jak ja;)
wczoraj 19:53
Halinez
Ciągle trenuję robienie fotek (trudno mi to nazwać fotografowaniem ;) - Będę szczęśliwa jeśli kiedyś osiągną poziom zdjęć z bloga www.kwestiasmaku.pl , ale obawiam się, że jest to dla mnie raczej nieosiągalne w tym życiu ;) U mnie na szczęście nikt nie cierpi z powodu takiej diety, a nie innej, więc jemy sobie po prostu zdrowo.
wczoraj 10:16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz