10.10.11

Aneta Kręglicka i bieganie :)


 Data dodania: 2011-10-10 12:45


Gazet zbyt często nie czytam, właściwie to tylko dwie regularnie (Przekrój i Angorę),
i dwie co jakiś czas (Zwierciadło i SuperLinię). Od czasu do czasu trafi się coś
innego jeśli temat z okładki mnie przyciągnie. (Właśnie sobie przypomniałam, że dawno
nie kupowałam miesięcznika Bluszcz, który kilka miesięcy temu należał do tej pierwszej grupy...)
Ostatnio w moje ręce wpadło październikowe Zwierciadło, a w nim krótki wywiad
z Anetą Kręglicką. Muszę powiedzieć, że zaskoczyło mnie w nim jedno zdanie (zaznaczone
na żółto) :) 


Może jak już się dorobię sportowego stanika - przekonam się do biegania?
Kto wie...
================================================================
Jedzonko:
Śniadanie:
3 kromki pieczywa chrupkiego z dynią (smakowało mi bardzo !), różne kiełki, ser tofu (średnio smaczny ;)
pomidorki :)
Przekąska:
2 kromki pieczywa chrupkiego, kilka owocków żurawiny


Obiad:
Makaron szpinakowy + kurczak, sos pomidorowy zrobiony z pomidorów z puszki, pietruszka, pół papryki
czerwonej.



































Komentarze:


beata żurek
Anety nie stac na stanik sportowy ??! Jacie niech sobie udzierga na szydełku . A ta figura to efekt operacjii plastycznych ?
wczoraj 15:00
Halinez
To ja napisałam :)) Zaraz zrobię większy odstęp :))
wczoraj 15:04
beata żurek
AAA haha ok . Usmiałam sie chociaz.
wczoraj 15:07
beata żurek
Jakos nie wierze ze one takie piekne bez pomocy chirurga i takie szczuple a sie zarzekają ze dobre geny ze zdrowe odzywianie ,a gabinety chirugrów plastycznych pekaja w szwach.
wczoraj 15:12
Halinez
Ja wierzę, że niektóre mają to w genach - znam jedną, która jest piękna i szczuplutka od zawsze i tak jej już zostało :)))) Bez poprawek :))
wczoraj 15:46
Kornelia Konowoł
No, wystarczy spojrzeć na moją siotrę ma 46 lat i waży 50 kg, figura nastolatki, burza blond włosów i żadnych zmarszczek (bez operacyjna jest napewno, bo jej nie stać) i je za dwóch, ale my to w genach tę urodę mamy ;););) tyle, że ja na świat przyszłam z wagą 4,6 a ona 2,8 i tu chyba leży "ryba pogrzebana" :):):):)
wczoraj 21:04
Halinez
Takie osoby to mają dobrze... zawsze młode, zdrowe i mogą jeść co im się żywnie podoba ... :))) Marzenie :)))
wczoraj 21:26

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz