25.11.11

Zagłosujecie ???

 Data dodania: 2011-11-19 23:41

;)
Tym podstępnym tytułem chciałam Was tu przywabić i prosić o oddanie
głosu na moją dobrą koleżankę:
Można oddawać codziennie po jednym głosie.
Z góry dziękuję :)
Co to ma wspólnego z Pure?
Wzięłam ją niedawno do Pure w ZT i bardzo się jej tam podobało ;)
---
Dzisiaj cały dzień spędziłam w swoim biurze fotografując książki,
które niebawem wystawię na aukcjach (wszystkie od 1 zł).
Ostro mnie ostatnio przycisnęło, więc pozbywać się będę wszystkiego
co możliwe, a że chomikowanie mam w naturze to uzbierało się tego
bardzo, bardzo dużo :)
Co to ma wspólnego z Pure?
Podczas cykania fotek ciągle czułam bolące mięśnie po środowej jodze ;)
---
A teraz o grzechu.
Wczoraj dostałam paczkę od Przyjaciela, a w niej 8 rogali marcińskich.
Zjechałam go z góry na dół, bo ma zakaz przysyłania słodyczy
po tym jak kiedyś dostałam od niego półkilogramową czekoladę.
Wściekłam się na niego okropnie oskarżając o zamach na moje życie... i pożarłam 2 rogale.













Komentarze:


Anna Szczybura
znowu rogale się pojawiają :) ja też chcę!!!
5 dni 12 godziny 01:56
Halinez
A ja nie chcę - resztę rozwiozłam rodzinie - trzeba było mówić, że chcesz ;)
5 dni 3 godziny 10:44
Jan Kaczmarczyk
Heh, jakby tak Pure zrobiło, że każdy może jeden głos dziennie oddawać... Pozytywnie:-).
5 dni 14 min. 14:28
Halinez
Bardzo dobrze, że Pure nie wpadło na taki sposób głosowania, bo dopiero by była walka o głosy. :))
4 dni 22 godziny 16:36
Rafał Leśniewski
Lepiej chyba jeden głos na jednego użytkownika, ale łączna ilość głosów na różnych użytkowników dowolna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz