31.10.11

Hali powinna dostać ochrzan...

Data dodania: 2011-10-27 17:13

Za co?
Za nieregularne posiłki...
Muszę się poprawić. Ciągle zapominam czegoś
ze sobą zabrać albo nie mam kiedy zjeść.
Nie podoba mi się to.
---
Dzisiaj cały dzień wspominam Łukasza...
Najbardziej bolą mnie mięśnie brzucha i w dodatku mam
wrażenie, że są dalej/głębiej niż zwykle (???), do tego
uda, tyłek, ręce też ledwo zipią.
Dla urozmaicenia boli mnie też dzisiaj cały dzień głowa.
Po wyczerpujących ostatnich dniach muszę
odsapnąć. Wrzucę menu i lecę spać.
Dobranoc :)
==========================================
Jedzonko:
Śniadanie:
3 kromki pieczywka chrupkiego z dynią, pomidorki kiściowe, kiełki różne
Obiad:
Rosół z kurczaka,
Łosoś, ryż ciemny, cukinia, kawałki papryki, kalafior
Proszę mnie obudzić na kolację ;)
--
Kolacja:
3 kromki pieczywa chrupkiego













Komentarze:


Aneta
No, no, no... Ty masz w trzech posiłkach 1200kcal? Czy jakąś inną dietę trzymasz?
4 dni 2 godziny 17:22
Rafał Leśniewski
Co Ty Hali, chodzisz spać o 18:30? :)
4 dni 1 godzina 17:34
Halinez
Aneta - Nie mam 1200 kcal - tzn może mam - nie wiem - nie liczę :) Rafał - każda pora na sen jest dobra ;))
4 dni 1 godzina 17:36
amelia botkiewicz
Jakbym to wszystko zjadła w jednym posiłku, to moooże bym się najadła. Strasznie mało jesz. Tzn. dla mnie strasznie. A jeszcze przy tym ćwiczyć, to już w ogóle moja wyobraźnia tego nie ogarnia...
3 dni 9 godziny 10:26
DARIUSZ PISAREK
Halinez droga, jak nie będziesz regularnie jadła to chudnąć na pewno nie będziesz!
Jedzenie+ćwiczenie=efekt
3 dni 5 godziny 13:55
✌ Fantomas
Dla mnie jadasz za mało. Stąd masz taki wolny metabolizm. Maluch nigdy nie będzie palił więcej od MonsterTrucka.
No i ta gotowana marchewka itp. A o Indeksie Glikemicznym czytała? Hmmm....
3 dni 4 godziny 15:13
Rafał Leśniewski
Dokładnie. Musisz Hali zmienić tok myślenia. Poproś Darka, żeby tym razem zabrał Cię na kawę i omówił sposoby żywieniowe. Moim zdaniem jeśli tego nie zmienisz to jesteś skazana na efekt jojo. Tak jak miało to miejsce po pierwszym konkursie w Pure.
3 dni 3 godziny 15:38
Halinez
Wiem, że za mało i za rzadko jem, ale to nie wynika z niewiedzy tylko z braku systematyczności. Marcin - to była pierwsza gotowana marchewka od baaardzo dawna :) Muszę jednak zacząć stosować rozpisaną dietę, żeby wyrobić w sobie nawyk częstego jedzenia, no i wyluzować z pracą trochę muszę... i rozpisywać dokładnie każdy dzień, bo ten chaos mnie rozwala...
3 dni 3 godziny 15:43
Rafał Leśniewski
Rzecz w tym właśnie, żeby nie stosować niczego rozpisanego. Ale może się nie znam.
3 dni 26 min. 19:06
Halinez
Obawiam się, że rozpisanie diety jest jedynym sposobem na moje chaotyczne jedzenie, łatwiej będzie utrzymać mnie w ryzach, bo jak sam widzisz nie jest najlepiej z moim menu :(
2 dni 22 godziny 20:49
Asia Szymańska
Żelazna zasada Nr 1 trzeba jeść regularnie co ok. 3h. Inaczej to wszystko nie ma sensu. Każde głodzenie powoduje spowolnienie metabolizmu i to co potem zjesz się poprostu odkłada. Tu nie ma jakieś filozofii z rospisywaniem, tylko wyznaczyć sobie konkretne godziny posiłków w ciągu dnia i tego się trzymać. Im szybciej to zrozumiesz, tym lepiej dla Ciebie :)
2 dni 8 godziny 10:34

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz