31.10.11

Trening z moim Łukaszem :)

Data dodania: 2011-10-26 18:19

Dzisiaj trenowałam pod czujnym okiem Łukasza, który uświadomił mi
w jak kiepskiej jednak jestem formie...
Mój dzisiejszy trening wyglądał tak:
10 min na "wspinaczu"
4 serie po 11-15 powtórzeń na brzuch, nogi i ręce
4 km na wiosłach (poziom 10)
Jestem wykończona po treningu i ogólnie całym
dniem. Jutro też lekko nie będzie.
Rozwiązanie zagadki z poprzedniego wpisu:
Mam nowy aparat fotograficzny - dostałam do testowania
od Panasonica na 2 tygodnie.
Od dawna marzyłam o lustrzance i nareszcie mam okazję
przekonania się o tym czy faktycznie jest mi ona niezbędna
do życia ;)
1 fota jest sprzed ok. roku (z Łukaszem) - byłam wtedy kilka kg
cięższa niż jestem teraz :)
==================================
Jedzonko:
Śniadanie:
Jajecznica z 2 jajek z papryką, cebulą. 2 kromki razowca, pomidorki cherry, szczypiorek
Przekąskę przegapiłam, zapomniałam wziąć na trening krążki ryżowe.
Obiad:
Łosoś, kalafior, brokuły, pomidorki, ciemny ryż














Komentarze:


Arleta Macierzyńska
Chyba jednak nie jesteś w kiepskiej formie, skoro wytrzymałaś taki trening:)
5 dni 2 min. 19:30
Halinez
No nie wiem, nie wiem - byłam bardziej zmachana i czerwona niż podczas treningu z Darkiem... Masakra to była, a najgorsze, że czułam, że idzie mi dużo gorzej niż kiedyś.
4 dni 23 godziny 20:20
beata żurek
Dałas rade ,moze miałas jakis gorszy dzien jak ja ostanio na tych rowerach . Ja mam jutro z Wojtkiem a to wariat . Nie odpusci . Moze z Darkiem powinnas czesciej trenować?
4 dni 23 godziny 20:27
Aneta
Ja ostatnio na wiosłach zrobiłam 2km i miałam dość. :P
4 dni 22 godziny 21:22
Halinez
Ja to dość mam jak tylko spojrzę na wiosła :D , ale że jestem posłuszna - robię co mi każą ;))
4 dni 21 godziny 21:36
beata żurek
Ja wiosła polubiłam i robie po 5000 ale pompki to 3
4 dni 21 godziny 21:41
Halinez
Nie wiem czemu, ale na wiosłach mi się przestraszliwie dłuży i nudzi :)
4 dni 2 godziny 16:59
Aneta
U nas, na wiosłach są jakieś gry, ale ich nie ogarniam. 0.o
4 dni 2 godziny 17:20
Halinez
No właśnie widziałam wczoraj obok u kogoś - muszę u siebie taką cyknąć, może czas szybciej zejdzie :)
4 dni 1 godzina 17:37
Agnieszka Stępień
mi podpasowały wiosła:) 5km "płynę"
3 dni 22 godziny 21:27

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz