31.10.11

Uff :)

 Data dodania: 2011-10-25 19:08

Dzisiaj sobie pouffkam, bo dzień miałam dość
aktywny.
Powoli chyba dochodzę do siebie - niby wszystko ciągle
boli, ale coraz mniej. I dobrze, bo nie lubię tego rodzaju bólu :)
Coś się zmieniło od dzisiaj u mnie... Ciekawa jestem czy ktoś
odgadnie co to jest... (ależ ja jestem zagadkowa dzisiaj ;)
Podpowiem, że trzeba się... przyjrzeć :)
Niedawno wróciłam z miasta, głowa mnie jakoś boli, zmęczona
jestem, więc wrzucam foty jedzenia i idę spać :)
====================================
Jedzonko:
Śniadanie:
Makrela wędzona, 2 kromki razowca, pomidorki cherry
Tu pojawiła się dłuższa przerwa...
Obiad:
Smaczna sałatka w bardzo fajnym Bistro Specialita Italiane.
Przekąska:
jabłko + banan
Kolacja:
Ryż, kukurydza, kalafior, brukselka, kurczak
(trochę mi się jedzenie pozamieniało miejscami, ale to wyjątek)













Komentarze:


Anna Szczybura
a co się zmieniło? :)) farbowałaś włosy? ;)) przyznaj się :))
5 dni 22 godziny 21:31
Halinez
Nie o wygląd chodzi :))
5 dni 12 godziny 07:03
Alicja Babisz
Halinez napisz czy numer czlonkowski otrzymujemy z naszego Pure?
5 dni 2 godziny 16:35
Halinez
Tak, ja mam wydrukowany ten numer na karcie, a jak nie ma to powinno go podać na recepcji :))
5 dni 1 godzina 17:32

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz