23.10.11

Kobiecy wpis


Data dodania: 2011-10-16 12:45

Dzisiaj mam krótkie pytanie do kobiet:
Trenujecie podczas okresu?
Przyznam, że przez pierwsze 3 dni czuję się na tyle kiepsko, że
odpuszczam wszelkie treningi, choć podobno nie powinno się tego
robić, jedynie można sobie zmniejszyć obciążenie...
Mnie to jakoś nie pociesza.
Nawiasem mówiąc nienawidzę się pocić i nienawidzę okresu.
Zaakceptowanie obu tych niedogodności to już dla mnie zbyt wiele :D
==========================================
Jedzonko:
Śniadanie: jajecznica z 3 jajek, dużo szczypiorku, pomidorki cherry
2 kromki razowca
Przekąska: banan
Obiad:
Kasza jaglana, polędwiczka z indyka duszona, surówka z kiszonej kapusty, podduszone
liście świeżego szpinaku
Przekąska:
Kilka pomidorków cherry
Kolacja:
Sałatka z surowego ananasa, jabłka, banana posypana żurawiną
Pół szklanki mleka ryżowego













Komentarze:

Monika Frenkiel
Ja pierwszy dzień odpuszczam, bo nawet prochy przeciwbólowe w dozwolonych dawkach nie pomagają i wolę raczej leżenie z kotem na brzuchu. Potem już ćwiczę, tylko ostrożnie, bo koncentracja jest nie taka. Więc np. na aikido mocno trzeba uważać, żeby sobie krzywdy nie zrobić. Ale to sprawa indywidualna
16-10-2011 20:48
Agata Buron
Dla mnie tak szczerze to różnicy za bardzo nie ma.. jak mam pierwszy dzień okresu to biorę tabletkę Pyralginy na pół godziny przed siłownią i wykonuję ćwiczenia, ale z takim lekkim dystansem, bo wydolność wydaje mi się, że jest mniejsza.
16-10-2011 22:36
Halinez
Ja niestety 3 dni odpuszczam, a czwartego się zobaczy, ale już powinnam być na chodzie :) Tabletek nie jadam nawet jak mnie boli, bo jakoś mam wstręt, a umierać z bólu jednak nie umieram :))
17-10-2011 10:40
Agata Bronder
ja nigdy nie odpuszczam, mimo że boli mnie brzuch i plecy i mam wrażenie "odrętwienia" dla mnie okres to nie powód żeby sobie odpuszczać ;) po treningu mięśnie się rozluźniają i jest mi dużo lepiej, a najlepiej działa na mnie bieganie :)) 10 km i ból znika :D
17-10-2011 16:44
Halinez
Podziwiam Cię Agatko :))
5 dni 23 godziny 17:45

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz