23.10.11

Łysy wpis ;)


Data dodania: 2011-10-19 19:41

Z powodu przebywania poza domem przez większą część dzisiejszego dnia,
zamieszczę jedynie moje dzisiejsze jadełko :)
==============================
Jedzonko:
Śniadanie:
2 jajka na miękko, kromka chleba razowego
Przekąska:
2 marchewki
Obiad:
Kasza gryczana, indyk, brokuły, kalafior, fasolka szparagowa
ogórek kiszony
Kolacja:
banan
Miałam dzisiaj pod wieczór wyskoczyć na trening, ale nie dałam
rady. Pójdę jutro po południu.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam :)
P.S. Czasem jak czytam ile zjadłam to łapię się za głowę - jak tego mało...
Chyba muszę zwiększyć częstotliwość i różnorodność posiłków, bo coś
kiepsko to wygląda...













Komentarze:

DARIUSZ PISAREK
A co Ty tak beze mnie zaniedbujesz się w tych treningach? :)
3 dni 3 godziny 14:17
Halinez
No właśnie - weź mnie Darku wykop ;))
2 dni 21 godziny 19:41

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz