23.10.11

Z małym poślizgiem, ale 4 kg zrzucone :)


 Data dodania: 2011-10-18 11:15

Wiedziałam, że moja cierpliwość i spokój ducha w końcu
zostaną nagrodzone ;)
Wlazłam ja dzisiaj na wagę i z dumą odkryłam, że od początku
konkursu schudłam równe 4 kg.
Cieszę się z każdego zrzuconego kilograma, bo mniej muszę nosić.
Jak widać nie chudnę tak szybko jak inni o podobnej do mojej wadze,
ale mi to nie przeszkadza.
To nie wyścigi - tu chodzi o moje zdrowie :)
========================================================
Jedzonko:
Śniadanie:
Mleko ryżowe z płatkami owsianymi, otrębami żytnimi, orzechami laskowymi, migdałami,
rodzynkami i żurawiną - pycha ! :)
Obiad:
Łosoś, kalafior, fasolka szparagowa i brokuły na parze,
Przekąska:
Jabłko
a potem...
Trochę zestresowana jestem, więc zjadłam:
jabłko,
kawałek wędzonej ryby
2 kromki chleba razowego,
a do tego wypiłam szklankę kefiru (niestety dzisiaj naszło mnie na słodkie i kefir jakoś zdołał mnie pocieszyć)













Komentarze:

amelia botkiewicz
GRATULACJE!!! Każdy kilogram cieszy, a jak kosztuje dużo wysiłku to chyba cieszy nawet bardziej. Poza tym zawsze może być tak, że waga stoi w miejscu, a centymetry spadają. Piszesz o 4 kg, a może już Cię połowa tylko została ;-)
5 dni 6 godziny 11:20
Halinez
Dziękuję :)) Wiem, że ostatnio waga mi stanęła, bo zachciało mi się zatrzymać w sobie wodę ;) Na szczęście już mi się odechciało i już jestem cała ja :D Jakoś boję się mierzenia - zostawiam sobie je na oficjalne pomiary :))
5 dni 6 godziny 11:24
Kornelia Konowoł
Gratulacje i wielkie brawa :):):) a centymetrów się nie bój, mnie waga ledwie ledwie zeszła ale w cm widać bardzo :):) cieszę się razem z tobą z wyniku :):):) ściskam mocno :)
5 dni 5 godziny 12:03
MAŁGORZATA GOMUŁA
Moje Gratulacje Halinez. 4 kg to dużo w porównaniu do Twojej wagi. Powinnaś być z tego bardzo dumna. Na pewno dużo wyrzeczeń musiało Cię kosztować. Życzę dalszych sukcesów...
5 dni 57 min. 16:38
Halinez
Dziękuję bardzo Dziewczyny za gratulacje :))
4 dni 23 godziny 18:01
Paweł Ciesłowski
no jestem pod wrazeniem :) oby tak dalej, trzymam kciuki :)
4 dni 21 godziny 19:55
Halinez
Dzięki Paweł :))))
4 dni 20 godziny 20:42
Arleta Macierzyńska
Gratulacje:) to wcale nie tak mało, jak utrzymasz tempo do końca konkursu to będzie super:)
4 dni 20 godziny 20:54
Agnieszka Stępień
Gratuluję:) każdy kilogram to wielki sukces:) uwielbiam czytać twój blog a te zdjęcia jedzonka "pierwsza klasa":)
4 dni 19 godziny 22:03
Halinez
Dziękuję bardzo :) Bardzo mi miło - czuję się jakbym miała urodziny :D
4 dni 17 godziny 00:07
Andrzej Wijaszka
gratuluję :) oby tak dalej :)
4 dni 8 godziny 09:35
Halinez
Dzięki Andrzej :)))
4 dni 7 godziny 09:44

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz