5.10.11

Ciekawostka - Pure Złote Tarasy


Data dodania: 2011-09-29 08:17

Patrzcie co dzisiaj znalazłam :)
http://www.optyczne.pl/index.php?art=226
Na samym dole jest panorama do obejrzenia :)
Kto pierwszy znajdzie Pure?
A może rozpozna się ktoś na zdjęciu?
(po maksymalnym przybliżeniu widać naprawdę nieźle)
:)
15.40
Miałam teraz jechać na trening, ale Misio pojechał sam.
Dzisiaj byłam na ok. 1,5-godzinnym spacerze w moich butach-bujakach
i wróciłam padnięta. Właściwie od rana bolało mnie górne dziąsło, na dodatek
spuchł mi migdałek i czuję się tak rozwalona, że zostałam w domu.
Mam nadzieję, że jutro poczuję się lepiej i nadrobię zaległości.
===========================================
Jedzonko:
Śniadanie:
Miałam ochotę na płatki z mlekiem, więc wykończyłam Frutinę,
do której dosypałam otrębów żytnich oraz płatki owsiane :)
Przekąska:
Surowa marchewka
Obiad:
Kurczak, ryż brązowy, fasolka szparagowa, cukinia, kalafior
Przekąska:
Surowa marchewka
Kolacja:
Bar sałatkowy w Pizza Hut (jedna micha)
















Komentarze:

DARIUSZ PISAREK
Pure kusi reklamą na zewnątrz Złotych Tarasów. Ale w środku już nie bywa tak wszystko super... A widok z tarasu, zwłaszcza nocą jest super.
29-09-2011 13:55
Halinez
Wszędzie zdarzają się niedociągnięcia. Zauważyłam, że jak dawno nie jestem w jakiś klubie i do niego wracam (np. do BC) to wszystko wydaje się takie super. Z czasem jak się przywyknie do nowego to zaczyna się widzieć minusy. Ogólnie to mi wszystko pasuje na razie :)))
29-09-2011 17:03
Kornelia Konowoł
Halinko (nie umiem korzystać z opcji wysyłania widomości kurcze blondynka) piszę maile do ciebie i one są odsyłane z powrotem nie wiem co się dzieje. Może masz zapchaną skrzynkę? Pozdrawiam
5 dni 23 godziny 20:55
Halinez
Kornelko - faktycznie miałam zapchaną pocztę, ale już to naprawiłam :))
5 dni 10 godziny 10:04

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz