5.10.11

Zielona mikstura


 Data dodania: 2011-09-30 13:13

Podczas ostatniego odchudzania, kiedy moje wyniki badań nie były
jakoś zachwycające, dietetyczka podała mi przepis na Zieloną miksturę:
Podstawą koktajlu jest pęczek natki pietruszki i pęczek koperku. Należy je umyć,
nie odcinając łodyg. Do tego dorzucić 1/2 główki sałaty, 1 jabłko, garść pestek dyni,
gruszkę, 3 łyżki otrębów pszennych i trochę wody.To wszystko należy potraktować
blenderem aż do uzyskania jednolitego napoju. Dla smaku można dodać również inny owoc.
Planuję zrobić sobie taką zieloną terapię w najbliższym czasie.
Macie jakieś swoje tajemne, naturalne mikstury?
=======================================================
Jedzonko:
Śniadanie:
3 chude, kiełbaski pieprzowe (miałam na nie ogromną ochotę...)
kromka razowca z masłem, keczup, musztarda rosyjska
Przekąska:
Jogobella
Obiad:
Łosoś, ziemniak, brukselka, fasolka szparagowa
Przekąska:
Odrobina misiowej sałatki (jabłko, nektarynka, jogurt)
... kolację jakoś przegapiłam, ani głodna nie byłam, ani ochoty nie miałam
na przygotowanie czegokolwiek...
Przyznam, że przez cały dzień byłam w średnim nastroju.












Komentarze:

Marcin Kartofelek
Pewnie ten twoj przepis jest zarąbisty w smaku :(
Osobiście mam kilka przepisów które lubię ale to nic nadzwyczajnego.
- Omlet z płatków i otrębów wraz mocne przyprawy,
- Ryż,tuńczyk,groszek,fasola + odrobiną majonezu lub jogurtu
- Serek wiejski z masłem orzechowym i płatkami
...kanapki z masłem orzechowym
itp.
W sumie to jest nieco dziwne prawda? Spójrz na ten twój przepis. Niby zdrowy ale mi to wygląda jak jakieś bagno. I to bagno które się zjada na siłę. I to ma być niby to zdrowie? Gdyby natura chciała byśmy takie zielone bagno jedli, to by nam nosy jak mrówkojadom zrobiła :D
5 dni 5 godziny 14:32
Marcin Kartofelek
Ps. Popatrzyłem na zdjęcie tego majstersztyku. Z podobnych rzeczy to chyba Ninja Turtlesy powstawały.
5 dni 5 godziny 14:33
Monika Frenkiel
Mój przepis na tajną miksturę: 50 ml wiśniówki nalać do szklanki, dopełnić sokiem grejfrutowym. Wrzucić jedną kostkę lodu:-)
Pomaga na każdą chorobę!!!
5 dni 5 godziny 15:19
Halinez
Haha Marcin - wbrew pozorom jest to całkiem smaczne :))) - kiwi nadaje miksturze bardzo przyjemnego smaku :)) Monia - po co ten sok grejpfrutowy ? ;))) Ohh z natury stronię od alkoholu, ale swojskiej naleweczki to bym się bardzo chętnie napiła :)))
5 dni 4 godziny 16:12
Monika Frenkiel
Bo ma być mikstura, a nie saute!
5 dni 3 godziny 17:09
Halinez
No tak, zapomniałabym ;) Ja bym bez mieszania wychłeptała - oj potrzeba mi chwili zapomnienia ;)
5 dni 3 godziny 17:14
Andrzej Mackiewicz
Ja mam chyba takie podejście do jedzenia jak dzieci. Jak mnie coś straszy z talerza (lub szklanki) to krzyczę i uciekam. Wierzę więc na słowo, że to nawet smaczne jest ale ja jednak podziękuję.
5 dni 43 min. 19:46
Halinez
Przecież kolor mej mikstury jest uroczy :)) Szpinak też kocham :))
5 dni 6 min. 20:23

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz