5.10.11

Trening z KillerDarkiem ;)


Data dodania: 2011-10-05 17:58


Dzisiaj na trening umówiłam się Dariuszem Pisarkiem, który na żywo
sprawia wrażenie sympatycznego, wesołego chłopaka, ale nie dajcie
się zwieść pozorom! Pod skórą owieczki kryje się prawdziwy zabójca :D
Zabójca tłuszczu rzecz jasna ;)
Najpierw strzeliliśmy sobie po espresso w Coffee Heaven, a potem...
potem... potem zaczęła się rzeź Haliniątka ! W poprzednich wpisach
Darka mogliśmy przeczytać, że zmienia on sobie koszulki podczas treningu.
Wiedziona złym przeczuciem również wzięłam sobie jedną zapasową :)
Jak się później przekonacie - dobrze zrobiłam :)
Przejdźmy do rzeczy.
Trening zaczął się 10-minutową rozgrzewką na bieżni (skończyło się na truchcie
i zmachałam się jak dzika świnia ;)
Później poszliśmy zrobić obwód. Na początku humor mi dopisywał, ćwiczenia
były łatwe i przyjemne (na 4-6 po ok. 12 powtórzeń), ale wraz z każdym kolejną
serią Darek dokładał obciążenie i zwiększał ilość powtórzeń. 4 seria była
MORDERCZA ! (Darek - nie daruję Ci tej serii ;)
Ledwożyjąca doczłapałam się na maty, gdzie Darek zaczął mnie molestować
piłkami, a później się trochę porozciągaliśmy.
Później porobiłam Darkowi parę fot różnych ćwiczeń i poszliśmy zmienić koszulki
przed ostatecznym, półgodzinnym orbitrekowaniem :)
Podsumowując - Darek jest po prostu dobry w tym co robi i trening bardzo
mi się podobał. Ledwo żyję, ale jakie to życie! Piękne! :D
============================================================
Jedzonko:
Śniadanie:
Niestety sardynki w sosie pomidorowym z puszki, 2 kromki razowca, kilka pomidorków cherry.
Obiad:
Łosoś z grilla, 2 ziemniaki, trochę kalafiora i fasolki szparagowej.


Kolacja:
2 kromki razowca z wędzonym łososiem i pomidorem








































Komentarze:

Arleta Macierzyńska
nie ma to jak trener- morderca;)
2 godziny 51 min.
Halinez
Jejku - widzieliście nową stronę ??? http://purepoland.com/ :))
2 godziny 38 min.
beata żurek
To ci dopiero Darek zabójca haha do Bytomia sie nie wybiera ?
2 godziny 22 min.
Halinez
A nie wiem - spytaj się go ;))
2 godziny 15 min.
beata żurek
Halinus ja to bym takiego treningu nie wytrzymała . Podziwiam .
2 godziny 3 min.
Halinez
Dziękuję Betuś za miłe słowa :)) Jestem pewna, że byś wytrzymała :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz