5.10.11

Padnięta jestem...


 Data dodania: 2011-09-09 08:41

Jakaś taka obolała jestem po wczorajszym treningu. Dobrze przeprowadzony interwał
potrafi dać w kość :) Polecam :) Czas podczas niego bardzo szybko zlatuje dzięki temu,
że co minutę zmienia się intensywność/obciążenie, a efekt jest taki jakbyśmy ćwiczyli
godzinę lub więcej. Właśnie z tego powodu dobrze jest kończyć trening interwałem, po
którym jeszcze przez jakieś pół godziny organizm się poci.
Dzisiaj sobie odpoczywam, a jutro... wybieram się po raz trzeci na spacer Ecco Walkathon
10 km :) W zeszłym roku miałam jakieś 15 kg więcej niż teraz, więc będzie mi dużo lżej :)
Na zdjęciu śniadanko w wersji salaterkowej :) Wrzuciłam cały zapas szczypiorku (jest bardzo
zdrowy), pomidor i czerwoną paprykę. Gdybym nie miała sklerozy to dorzuciłabym cebulę,
ale choć ją uwielbiam to tym razem o niej zapomniałam.













Komentarze:

Natalia Mikulska
mmmm pysznę śniadanko !
9-09-2011 10:42
Halinez
I zdrowe :))
9-09-2011 10:43

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz