5.10.11

Dzisiaj dam się zmierzyć i zważyć :)


Data dodania: 2011-09-07 08:24

Nareszcie dowiem się ile ważę ;)
Tzn. domyślam się, że ok. 90 kg. Niestety po ostatnim
odchudzaniu w pięknym stylu przybrałam ok. 4 kg.
Nie pytajcie jak tego dokonać ;)
Dzisiaj jadę do Złotych tylko się zważyć, a potem
pędzę na spotkanie.
Planuję też pokręcić trochę hula-hop, ale o nim napiszę
w oddzielnym wpisie :)
Na zdjęciu możecie podziwiać moje śniadanie.
Nie zamierzam jakoś specjalnej diety wprowadzać.
Staram się jeść mało, często i zdrowo.
Wczoraj cały dzień wytrzymałam bez kawy (uwielbiam latte)
i czegoś słodkiego do niej, choć przyznam, że chwilami
miałam ochotę na "ostatni raz", ale ja znam te ostatnie razy.
Tym razem nie dam się oszukać temu mojemu podstępnemu
umysłowi ;)
---
E... jakby to powiedzieć...
Jutro dam się zmierzyć i zważyć ;)














Komentarze:

Rafał Leśniewski
Czarna z brązowym cukrem też potrafi być kochana :)
Piękne kanapeczki.
7-09-2011 09:38
Halinez
Jakiś czas temu skosztowałam latte bez cukru - była dość intrygująca. Herbaty bez cukru piję od kilku lat, więc może na gorzką kawę też się w końcu przerzucę. Na razie jednak odstawiam ją całkowicie, żeby ciacho nie kusiło :) Dziękuję za miłe słowo :)
7-09-2011 09:44
Paweł Sito
zrobiłaś to: wlasnie zagnałaś mnie do lodówki!!!
Ale to dobrze, wiemy co w żywieniu w ciągu dni anajważniejsze :)
PJN: poranne jest najwazniejsze :)
7-09-2011 10:12
Halinez
Śniadanie to podstawa, ale na szczęście z nimi nie mam problemu. Bardzo chętnie je jadam, choć bywały w moim życiu okresy kiedy o nich najzwyczajniej w świecie zapominałam.
7-09-2011 13:13
Natalia Mikulska
życzę powodzenia ;)
7-09-2011 19:24
Halinez
Dziękuję i wzajemnie Natalio :))
7-09-2011 19:52
Anna Wierzbicka
kanapeczki wyglądają smakowicie:) obok mnie właśnie stoi ciacho, którego nie skończyli goście.. idę się kąpać, bo kusi :D
7-09-2011 20:51
Natalia Mikulska
Szczejkowice masz rację niedaleko mnie nawet bardzo blisko ;)
Ja też szybko tyje ale od dłuższego czasu stoję w miejscu nie tyje ani nie chudnę....
Pozdrawiam;)
7-09-2011 21:12
Agata Buron
Dzięki:) i również życzę powodzenia, przede wszystkim wytrwałości w dążeniu do poprawy wizerunku i swojego samopoczucia:)
7-09-2011 22:28
Katarzyna Nojek
Życzę powodzenia;) a co do "owocnego" odchudzania to niestety sama coś o tym wiem... szczególnie jesli dieta jest uboga w potrzebne skladniki odzywcze, to przynosi to odwrotny skutek i nawet jeść się chce bardziej...
8-09-2011 01:23
Halinez
Dziękuję za życzenia i Wam życzę również powodzenia i wytrwałości :) W grupie raźniej i mam nadzieję, że w komplecie dotrzemy do końca :)
8-09-2011 09:13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz